Als je een product of dienst wilt verkopen of je wilt je e-maillijst laten groeien dan kan dat natuurlijk organisch (dus dat je niet betaalt om je content aan je doelgroep te laten zien). Als je voor die strategie kiest weet dan dat het lang kan duren voordat je iets opgebouwd hebt.
Het is slimmer om voor betaalde content te kiezen, dus adverteren. Want tijd is ook geld. Organisch kost tijd, betaald kost geld. Maak zelf de keuze.
Wat is het en is het wat voor je?
- Facebookadverteren hoe werkt het
- Facebookadverteren voor dummies
- Facebook adverteren met video
- Adverteren op Instagram
- Hoe kan je adverteren op WhatsApp?
Wat heb je nodig?
- Facebookadverteren voor beginners
- Waarom je een Facebook pixel nodig hebt?
- Facebook adverteren, welke doelstelling moet ik kiezen?
- Doelgroep maken om te adverteren
- Dynamische advertenties, waarom je ze wilt inzetten?
- Kun je een Facebook advertentie ook verwijderen?
Wat levert het op?
- Wat kost een Facebook advertentie?
- Hoe je eenvoudig adverteert op Facebook naar een hete doelgroep (stap voor stap video)
Waar liggen de kansen en bedreigingen?
- Ongepubliceerd bericht gebruiken (super hack op Facebook)
- Waarom ‘je’, ‘jij’ en ‘jouw’ killing kunnen zijn als je adverteert op Facebook
- Waarom je niet op de knop ‘promoten’ moet drukken als je wilt adverteren op Facebook
- Wanneer moet je een Facebook advertentie stoppen?
- Wat moet je doen als je Facebook advertentie account geblokkeerd is?
- Facebook advertentiebeleid, maak deze fouten niet
Op deze website deel ik alles wat ik weet, kan en doe en dat doe ik met een reden. Ik vind het namelijk zo triest als ik lees dat de gemiddelde omzet voor een ZZP’er rond de € 23.000,- per jaar ligt. Dat is veel te weinig om van te leven en alles van te doen wat je wilt doen. Denk dan ook aan verzekeren en geld opzij zetten voor je oude dag. Ik gun iedere ondernemer een goed leven en daar hoort goed verdienen bij. Als ik daar ook maar 1 iemand bij kan helpen dan ben ik al blij. Doe er je voordeel mee.