Webinargeek, webinar opdelen in hoofdstukken

Alvast een waarschuwing: deze tip geldt alleen voor de optie on-demand webinars én ik zou dit alleen doen bij een webinar waarin je kennis overdraagt. Bij een verkoopwebinar wíl je gewoon niet dat mensen alvast door kunnen spoelen. Een verkoopwebinar heeft een specifieke opbouw en je wilt dat je kijkers dat in de juiste volgorde zien en horen.

Maar goed, heb jij een on-demand webinar waarin je heel veel kennis deelt en is dit webinar opgedeeld in onderwerpen? Dan is het heel handig om hoofdstukken toe te voegen. Zodat kijkers meteen door kunnen ‘scrollen’ naar het onderwerp waar zij meer over willen weten.

Hoe maak je hoofdstukken in Webinargeek?

Ga naar je on-demand webinar, klik op ‘Webinar bewerken’, ‘Webinar’ en dan ‘Hoofdstukken’. Kies vervolgens voor ‘Voeg hoofdstuk toe’. Geef je hoofdstuk een naam (maak er een zinvolle naam van die je kijkers snappen) en een tijd wanneer dit hoofdstuk in de tijdsbalk moet komen. De tijd moet in het volgende format: hh:mm:ss (uur, minuut, seconde). Als je het hoofdstuk aan hebt gemaakt zie je een blauw bolletje op de tijdsbalk van je webinar verschijnen.

Repeat, herhaal bovenstaande acties voor alle hoofdstukken die je wilt maken.

De kijkers van je webinar kunnen nu met de cursor naar de blauwe bolletjes gaan en dan zie je de titel van het hoofdstuk. Klik je er vervolgens op, dan ga je naar het hoofdstuk. Wat ook kan, rechtsboven in de video is een dropdown-menu waarin de hoofdstukken vermeld staan.

Hoppa, lekker makkelijk dit! Wil jij deze (en nog veel meer andere opties) proberen? Dat kan, Webinargeek heeft een proefperiode van 14 dagen om gratis te proberen. Ik zeg doen.

Plaats een reactie

Ik werk graag samen met Liesbeth omdat het fijn is om iemand te hebben die heel goed is in haar werk en die ook hart voor de zaak heeft. Iemand die zichzelf blijft ontwikkelen in haar vakgebied.

Adrienne van den Bos
Gifted People

Liesbeth is erg prettig om mee te werken omdat ze een persoonlijke en rustige benadering heeft en boordevol tips zit. Met de nadruk op tips: het is niet moeten, maar kunnen.

Kim Heijboer
Gewichtsconsulent Kim

Ik had vooral behoefte aan iemand die me kon helpen met Facebook en Facebookadvertenties, die alle ins and outs kent van Autorespond, die teksten kan schrijven en die meedenkt qua strategie. Liesbeth heeft deze kwaliteiten allemaal in huis.

Peter Plusquin
www.shortcuts.be

Vanaf de allereerste seconde heeft Liesbeth me tijd opgeleverd en ze ging meteen naast me staan. Ze zet mij als klant voorop en ze verstaat de kunst mij in het licht te zetten. Ze laat me voelen dat mijn succes haar succes is.

Carla Ketelaar
www.laatsteliefde.nl

De aanbevelingen van mijn klanten, die door Liesbeth uitgewerkt zijn, zijn voor mij goud waard. Ik las wat klanten van mij vonden, wat ze van mijn dienst vonden en dat komt zo binnen. Het is niet alleen een waardevolle recensie of aanbeveling, het werkt ook goed voor je social proof op je website.

Petra Duijzer
www.creatiefsucces.nl

Liesbeth streeft een hoge kwaliteit na en komt haar afspraken na. Ze zoekt dingen uit en denkt mee. Ze is leergierig en zelfstandig en ze blijft zich ontwikkelen, daardoor was ze een goede sparringpartner. Ze was er echt voor me en ik voelde me door haar gesteund.

Danielle Leuvering
www.vabusinessacademy.nl