Webinargeek helpdesk, mijn ervaring

Webinargeek helpdesk, mijn ervaring

‘Wie geen fouten maakt, maakt meestal niets.’ Goed spreekwoord! Want zo is het ook. En ja, natuurlijk gaat er bij Webinargeek ook wel eens iets mis.

Zo heb ik bijvoorbeeld een keer met een klant gehad dat wij helemaal klaar zaten voor een webinar en dat bleek dat Webinargeek net op dat moment onderhoud aan de software aan het plegen was. Toen heeft het wel even geknetterd. En… Webinargeek heeft er voor gezorgd dat we een paar minuten na de afgesproken tijd alsnog konden starten met het webinar. Het was meteen een mooi verhaal om het webinar mee te beginnen, dat het leven niet altijd loopt zoals je gepland hebt.

En het gebeurt ook wel eens dat je bepaalde dingen wilt die gewoon niet in de software zitten. Geen ramp, maar dan zou het handiger voor je kunnen werken, maar dat doet het op dit moment helaas niet.

Wat wél heel fijn is: in Webinargeek heb je een Help Centre, een Academie en je kunt live chatten. Vooral die chat is een paar keer een life saver geweest want een expert op het gebied van Webinargeek kijkt direct met je mee als er een probleem is. En dat is altijd razendsnel. Binnen een paar minuten heb je ‘iemand aan de lijn’.

Waarom kan Webinargeek zo snel handelen? Omdat ze in Nederland zitten en Nederlandse software bieden. Zo lekker als je gewoon in je eigen taal uit kunt leggen wat het probleem is. En dat de medewerkers van de helpdesk niet net lekker liggen te maffen omdat ze in een hele andere tijdzone zitten. Nee, geef mij maar Webinargeek.

Wil jij dus webinars gaan geven, check dan Webinargeek. Goed nieuws, je kunt de software 14 dagen gratis proberen. Zou ik zeker doen.

 

Plaats een reactie

Ik werk graag samen met Liesbeth omdat het fijn is om iemand te hebben die heel goed is in haar werk en die ook hart voor de zaak heeft. Iemand die zichzelf blijft ontwikkelen in haar vakgebied.

Adrienne van den Bos
Gifted People

Liesbeth is erg prettig om mee te werken omdat ze een persoonlijke en rustige benadering heeft en boordevol tips zit. Met de nadruk op tips: het is niet moeten, maar kunnen.

Kim Heijboer
Gewichtsconsulent Kim

Ik had vooral behoefte aan iemand die me kon helpen met Facebook en Facebookadvertenties, die alle ins and outs kent van Autorespond, die teksten kan schrijven en die meedenkt qua strategie. Liesbeth heeft deze kwaliteiten allemaal in huis.

Peter Plusquin
www.shortcuts.be

Vanaf de allereerste seconde heeft Liesbeth me tijd opgeleverd en ze ging meteen naast me staan. Ze zet mij als klant voorop en ze verstaat de kunst mij in het licht te zetten. Ze laat me voelen dat mijn succes haar succes is.

Carla Ketelaar
www.laatsteliefde.nl

De aanbevelingen van mijn klanten, die door Liesbeth uitgewerkt zijn, zijn voor mij goud waard. Ik las wat klanten van mij vonden, wat ze van mijn dienst vonden en dat komt zo binnen. Het is niet alleen een waardevolle recensie of aanbeveling, het werkt ook goed voor je social proof op je website.

Petra Duijzer
www.creatiefsucces.nl

Liesbeth streeft een hoge kwaliteit na en komt haar afspraken na. Ze zoekt dingen uit en denkt mee. Ze is leergierig en zelfstandig en ze blijft zich ontwikkelen, daardoor was ze een goede sparringpartner. Ze was er echt voor me en ik voelde me door haar gesteund.

Danielle Leuvering
www.vabusinessacademy.nl