Webinargeek helpdesk, mijn ervaring
‘Wie geen fouten maakt, maakt meestal niets.’ Goed spreekwoord! Want zo is het ook. En ja, natuurlijk gaat er bij Webinargeek ook wel eens iets mis.
Zo heb ik bijvoorbeeld een keer met een klant gehad dat wij helemaal klaar zaten voor een webinar en dat bleek dat Webinargeek net op dat moment onderhoud aan de software aan het plegen was. Toen heeft het wel even geknetterd. En… Webinargeek heeft er voor gezorgd dat we een paar minuten na de afgesproken tijd alsnog konden starten met het webinar. Het was meteen een mooi verhaal om het webinar mee te beginnen, dat het leven niet altijd loopt zoals je gepland hebt.
En het gebeurt ook wel eens dat je bepaalde dingen wilt die gewoon niet in de software zitten. Geen ramp, maar dan zou het handiger voor je kunnen werken, maar dat doet het op dit moment helaas niet.
Wat wél heel fijn is: in Webinargeek heb je een Help Centre, een Academie en je kunt live chatten. Vooral die chat is een paar keer een life saver geweest want een expert op het gebied van Webinargeek kijkt direct met je mee als er een probleem is. En dat is altijd razendsnel. Binnen een paar minuten heb je ‘iemand aan de lijn’.
Waarom kan Webinargeek zo snel handelen? Omdat ze in Nederland zitten en Nederlandse software bieden. Zo lekker als je gewoon in je eigen taal uit kunt leggen wat het probleem is. En dat de medewerkers van de helpdesk niet net lekker liggen te maffen omdat ze in een hele andere tijdzone zitten. Nee, geef mij maar Webinargeek.
Wil jij dus webinars gaan geven, check dan Webinargeek. Goed nieuws, je kunt de software 14 dagen gratis proberen. Zou ik zeker doen.