Is dropshippen slecht voor het milieu?

Yep, dropshippen is niet goed voor het milieu. Welke optie je ook kiest, je bent pakjes aan het versturen. De producten moeten allereerst gemaakt worden (vaak al een belasting voor het milieu), dan moeten de spullen ook nog eens vervoerd worden (bijna altijd een belasting voor het milieu). En dan heb je nog het feit dat het spullen zijn, die op een keer weggegooid worden. Ook weer slecht voor het milieu.

Maar laten we het niet erger maken dan het is. We hebben gewoon bepaalde spullen nodig en mensen kopen die spullen toch. Of dat bij een dropshipper is of in een winkel, dat maakt niet uit.

Wat je zeker wel kunt doen voor het milieu is bewust kiezen voor een milieubewuste manier van dropshippen. En dat is High Ticket Dropshippen.

Kenmerken van High Ticket Dropshippen:

  • Je verkoopt producten van Nederlandse (of in ieder geval Europese) leveranciers.
  • Het zijn dure producten, zodat je maar weinig hoeft te verkopen om toch een goede boterham te verdienen.
  • Je verkoop niet zomaar producten, je wilt als expert gezien worden in die markt.
  • Je bouwt een band op met jouw leveranciers en je gaat voor een win-win situatie voor jullie allebei.

Maar hoe doe je dat, starten met High Ticket Dropshippen? Goed nieuws, daar heeft Joshua Kaats een gratis masterclass over gemaakt. Ja GRATIS. Het kost je alleen een uur van je tijd en in dat uur ontdek je exact wat er nodig is om te gaan dropshippen en kun je meteen voor jezelf kijken of dit een business is waar jij in wilt zitten. Eerst zien en dan beslissen of het bij je past.

Plaats een reactie

Ik werk graag samen met Liesbeth omdat het fijn is om iemand te hebben die heel goed is in haar werk en die ook hart voor de zaak heeft. Iemand die zichzelf blijft ontwikkelen in haar vakgebied.

Adrienne van den Bos
Gifted People

Liesbeth is erg prettig om mee te werken omdat ze een persoonlijke en rustige benadering heeft en boordevol tips zit. Met de nadruk op tips: het is niet moeten, maar kunnen.

Kim Heijboer
Gewichtsconsulent Kim

Ik had vooral behoefte aan iemand die me kon helpen met Facebook en Facebookadvertenties, die alle ins and outs kent van Autorespond, die teksten kan schrijven en die meedenkt qua strategie. Liesbeth heeft deze kwaliteiten allemaal in huis.

Peter Plusquin
www.shortcuts.be

Vanaf de allereerste seconde heeft Liesbeth me tijd opgeleverd en ze ging meteen naast me staan. Ze zet mij als klant voorop en ze verstaat de kunst mij in het licht te zetten. Ze laat me voelen dat mijn succes haar succes is.

Carla Ketelaar
www.laatsteliefde.nl

De aanbevelingen van mijn klanten, die door Liesbeth uitgewerkt zijn, zijn voor mij goud waard. Ik las wat klanten van mij vonden, wat ze van mijn dienst vonden en dat komt zo binnen. Het is niet alleen een waardevolle recensie of aanbeveling, het werkt ook goed voor je social proof op je website.

Petra Duijzer
www.creatiefsucces.nl

Liesbeth streeft een hoge kwaliteit na en komt haar afspraken na. Ze zoekt dingen uit en denkt mee. Ze is leergierig en zelfstandig en ze blijft zich ontwikkelen, daardoor was ze een goede sparringpartner. Ze was er echt voor me en ik voelde me door haar gesteund.

Danielle Leuvering
www.vabusinessacademy.nl