Je website als klantmagneet
Heb jij een website en heb je stevige bezoekersaantallen? Maar leveren al die bezoekers je te weinig knaken op? Helaas, met alleen een populaire website ben je er niet. Er is meer nodig om van je bezoekers klanten te maken.
Natuurlijk kun je de geijkte trucjes invoeren, zoals bijvoorbeeld een weggever op je website plaatsen. Laten bezoekers hun e-mailadres achter en vervolgens kun jij ze verder ‘bewerken’ door mails te sturen.
Maar wat als je dat niet wilt? Of als je niet echt een product hebt om een weggever op in te zetten? Het moet toch kunnen dat bezoekers direct op knoppen drukken en met je aan de slag gaan?
Ik zeg eerlijk, dat is niet voor alle bedrijven en ondernemers weggelegd, maar het kan wel. Hoe? Door:
- De drempel voor je bezoekers te verlagen om op je knoppen te drukken;
- Zorgvuldig je woorden te kiezen;
- Te laten zien dat met jou werken makkelijk is en dat ze zonder risico met jou aan de slag kunnen.
Maar hoe doe je dat? Ik kan je helpen!
Wat is nodig:
Ik kan je helpen en ik denk graag met je mee. Wat ga ik voor je doen (en voor een optimaal resultaat zijn alle stappen nodig):
- Ik neem een deep-dive in jouw online aanwezigheid. Ik check je website, bekijk je socialemedia en maak een analyse van waar je de grootste winst kunt behalen;
- We gaan vervolgens samen een dag brainstormen. Mooie locatie, lekker eten en er een topdag van maken. Tijdens deze dag deel ik mijn ideeën met je. Mag jij op schieten en natuurlijk je eigen gedachtes neerleggen;
- We maken samen een plan welke optimalisaties we door willen voeren en dat werken we uit. Want het moeten wel jouw woorden en jouw teksten zijn, alleen dan wat scherper (of juist minder scherp);
- Tijd om te testen. Samen met mijn webbouwer ga ik 1 voor 1 onze ideeën doorvoeren en testen. Om het simpel uit te leggen: we maken een kopie van een originele pagina op je website en zetten daar een pagina naast waarin we 1 wijziging hebben aangebracht (1 van onze ideeën). Vervolgens kijken we welke pagina het het beste doet, het origineel of de kopie. De winnaar wordt het nieuwe origineel en dan gaan we door met idee 2. Op den duur krijg je dan een optimale pagina/website;
- Dit doen we voor 10 ideeën en ondertussen blijven we natuurlijk scherp op de statistieken en vooral de conversies (daadwerkelijke verkopen die jij hebt).
Heel eerlijk, dit is voor mij een nieuw aanbod en daarom geldt nu nog een aantrekkelijke pilot-prijs.
Op dit moment is de investering 1997 (excl. btw) en als ik eenmaal 2 trajecten op deze manier heb gedaan, gaat de prijs naar € 2597,- (excl. btw). En het eerste traject is al geclaimd!
Ik zet bewust geen koopknop onder deze informatie, omdat ik zeker wil weten dat ik jou kan helpen. Ik wil dus eerst weten wie je bent, alvast een kijkje nemen op je website en je bezoekersaantallen weten om een inschatting te kunnen maken of dit traject voor jou op dit moment een goede optie is.
Zeg je nu ‘ja dit wil ik’, neem contact met me op en dan spreken we elkaar snel.
Dit gesprek is uiteraard gratis en als ik het gevoel heb dat dit (nog) niet de juiste stap voor je is, dan zal ik dat eerlijk zeggen.
Kan het ook op basis van losse uren?
Zou ik persoonlijk niet voor kiezen, want voor ons allebei is het het fijnst als we een afspraak hebben over wat ik lever en dat je van tevoren weet wat de investering hiervoor zal zijn. Dan is het maar duidelijk toch!
Mocht je toch liever kiezen voor losse uren dan is mijn uurtarief € 90,- (exclusief btw).
Vind je dit een pittig bedrag? Kijk niet naar wat iets kost, maar kijk naar wat het oplevert.
Als je over de juiste onderwerpen schrijft en dat op zo’n manier doet dat het jouw ideale klanten aanspreekt*, dan komen ze jouw kant op. Waarom? Omdat jij ze begrijpt en omdat ze vóélen dat jíj ze kunt helpen.
* Ik weet inmiddels dat ik de perfecte teksten schrijf om High End klanten aan te trekken. Dit compliment heb ik namelijk ontvangen van dé bekendste businesscoach van Nederland (voor mij in ieder geval). Zij weet echter niet dat ik de teksten voor mijn klant geschreven heb, dus ik vind het niet netjes om hier namen te noemen.
Maar deze businesscoach was zeer enthousiast over mijn teksten omdat ik de juiste toon heb getroffen, de meest urgente problemen aanhaalde en omdat ik oplossingen toonde waar High End klanten blij van worden.