Webinargeek Call To Action maken (en gebruiken)

Webinargeek Call To Action maken (en gebruiken)

Als je in Webinargeek een webinar geeft dan heb je als het goed is aan het eind van je verhaal een aanbod. En je wilt natuurlijk dat jouw kijkers jouw aanbod kopen, want dat is het doel van je webinar, toch!

Hoe mooi zou het zijn als je tijdens je webinar een knop open zou kunnen zetten waarop je kijkers direct kunnen klikken om te kopen. Goed nieuws, dat kan. Je kunt in Webinargeek een Call To Action maken (en gebruiken) waarmee kijkers direct naar jouw afrekenpagina gaan (of welke pagina je maar wilt).

In onderstaande video laat ik je zien hoe je supersnel een Call To Action maakt in Webinargeek:

Je hebt de Call To Action gemaakt, maar hoe gebruik je hem nu tijdens je webinar?

Als je tijdens je webinar klaar bent met het delen van je verhaal en je waardevolle tips dan komt het moment dat je je aanbod gaat doen en dan wil je dus je Call To Action tonen. Hoe doe je dat? Super simpel.

Ga tijdens het webinar naar de bliksemschicht in de zwarte balk en start de Call To Action. Je hebt zelf een naam gegeven aan je Call To Action en die moet je dus even goed onthouden zodat je ook de juiste Call To Action open zet. Normaal staat de CTA 1 minuut en 30 seconden open, maar je kunt ook voor onbepaalde tijd kiezen. Dat is een goed idee, want zo blijft de knop tijdens de rest van je verhaal zichtbaar en kunnen kijkers nog steeds makkelijk bij je kopen.

Is het op een bepaald moment genoeg geweest en wil je de Call To Action weer uit zetten dan kan dat door op het rode vierkantje te drukken. Ik laat het even zien met een afbeelding:

Klaar is Clara. Nou, doe er je voordeel mee en ik hoop dat je een mooie hoeveelheid verkopen realiseert met deze fantastische mogelijkheid in Webinargeek.

Ik werk graag samen met Liesbeth omdat het fijn is om iemand te hebben die heel goed is in haar werk en die ook hart voor de zaak heeft. Iemand die zichzelf blijft ontwikkelen in haar vakgebied.

Adrienne van den Bos
Gifted People

Liesbeth is erg prettig om mee te werken omdat ze een persoonlijke en rustige benadering heeft en boordevol tips zit. Met de nadruk op tips: het is niet moeten, maar kunnen.

Kim Heijboer
Gewichtsconsulent Kim

Ik had vooral behoefte aan iemand die me kon helpen met Facebook en Facebookadvertenties, die alle ins and outs kent van Autorespond, die teksten kan schrijven en die meedenkt qua strategie. Liesbeth heeft deze kwaliteiten allemaal in huis.

Peter Plusquin
www.shortcuts.be

Vanaf de allereerste seconde heeft Liesbeth me tijd opgeleverd en ze ging meteen naast me staan. Ze zet mij als klant voorop en ze verstaat de kunst mij in het licht te zetten. Ze laat me voelen dat mijn succes haar succes is.

Carla Ketelaar
www.laatsteliefde.nl

De aanbevelingen van mijn klanten, die door Liesbeth uitgewerkt zijn, zijn voor mij goud waard. Ik las wat klanten van mij vonden, wat ze van mijn dienst vonden en dat komt zo binnen. Het is niet alleen een waardevolle recensie of aanbeveling, het werkt ook goed voor je social proof op je website.

Petra Duijzer
www.creatiefsucces.nl

Liesbeth streeft een hoge kwaliteit na en komt haar afspraken na. Ze zoekt dingen uit en denkt mee. Ze is leergierig en zelfstandig en ze blijft zich ontwikkelen, daardoor was ze een goede sparringpartner. Ze was er echt voor me en ik voelde me door haar gesteund.

Danielle Leuvering
www.vabusinessacademy.nl